Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2021.06.24 22:00-tól 01:00-ig EBES településen karbantartást végzünk. Ezalatt Ön várhatóan mindössze 3-8 perces szolgáltatáskiesést fog tapasztalni.
A karbantartás során tapasztalt pár perces szolgáltatáskiesés ideje alatt várhatóan nem lesz elérhető a vezetékes telefonszolgáltatásunk, illetve a vezetékes internet és -TV szolgáltatásunk interaktív funkciói (Felvétel funkció, Műsorvisszajátszás, Személyes ajánló, Megállítható és visszatekerhető élő adás, Videoklub) médiaboxon keresztül. Emellett vezetékes telefonján a bejövő hívásokat nem tudja fogadni 22:00-tól 02:00-ig.
Ha a jelzett karbantartási időszak után is a fenti szolgáltatásokban kiesést tapasztal, indítsa újra kábelmodemét. Ha a hiba ezután is fennáll, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 1270-es telefonszámon, kis- és nagyvállalati ügyfélként a 1420-as telefonszámon! Ügyfélszolgálatunk a Vodafone hálózatából díjmentesen hívható.
Mi változik a karbantartás során?
Ha Ön vezetékes telefon szolgáltatással rendelkezik, akkor a karbantartással egyidejűleg megszűnik a hozzá tartozó hangposta szolgáltatás. A szolgáltatás megszűnésének okairól és részleteiről a https://www.vodafone.hu/termekkivezetes#vezetekeshangposta oldalon olvashat.
Az Ön telefon szolgáltatásához kapcsolódó pin kódja a karbantartás végét követően visszaáll a 0000 alapbeállításba. Ezután a kényelmi szolgáltatások használata során ezt kell megadnia.
Ha Ön a karbantartást megelőző napon az alábbi kiegészítő szolgáltatásokban módosít, akkor a módosítást meg kell ismételnie a karbantartást követő 2. napon:
hívástiltás
hívószámkijelzés és kijelzés tiltása,
hívásátirányítás,
hívásvárakoztatás,
hívástartás,
kimenő hívás korlátozása,
konferenciabeszélgetés,
ne zavarj! szolgáltatás,
rejtett számról érkező hívások elutasítása.
Vezetékes internet szolgáltatásának a karbantartást követően változatlanul kell működnie.
Köszönjük a türelmét és a megértését.
Üdvözlettel:
Vodafone